miercuri, 12 decembrie 2012

Inceput


-As avea ceva de marturisit…de fapt simt ca inca nu o pot lua de la zero pentru ca nu  pot afirma ca am trecut peste toate fantasmele trecutului.E mai bine sa pleci…cel mai bine e sa pleci dracului o data din viata mea si sa ma lasi in pace.Consider ca e cea mai buna alegere pe care poti sa o faci acum!!!
-Calmeaza-te…explica-mi ce s-a intamplat!?!De ce taci?
Ea statea pe scarile Teatrului National cu lacrimi in ochi,cu mainile tremurande si vena de la tampla bine conturata. Deja nu mai putea sa zica nimic.Se saturase de atatea explicatii pe care trebuia sa le imparta si-n stanga si-n dreapta.Considera ca viata ei era ceva iremediabil si nu avea rost sa o iroseasca si pe-a lui. Il iubea…sau nu…nici macar nu stia daca iubise vreodata…inca se mai intreba ce este iubirea uneori.Oricum de fiecare data concluzia era faptul  ca perioadele de agonie si extaz pe care le traia sistematic sunt rodul imaginatiei ei bolnave iar un remediu rapid si sigur nu prea exista.Inca traia din amintiri,din vise si sperante.El,cel de acum,ii oferise absolut orice, traise cu el cea mai frumoasa perioada a vietii ei si pur si simplu se simtea legata din toate punctele de vedere de persoana lui.
-De ce dracu’ taci acum!!!spune ceva!!!!Ce s-a intamplat????Cu ce am mai gresit de data asta???
In tot acest timp il privea cu ochii mari si verzi precum castanele inainte sa se coaca si isi simtea dintii inclestati…nu mai putea sa zica nimic…ar fi vrut sa fuga insa nici macar asta nu mai putea sa faca!!!Nu intelegea de ce luase in dimineata aia blestemata. hotararea sa renunte la Cristi cand el era tot ce-i mai ramasese.Nici macar nu era sigura ca poate sa traiasca fara el si abia acum realiza ca despartirea asta ar produce un dezastru fatal pentru sufletul ei!
-Am hotarat ca e mai bine asa pentru amandoi.Sa se termine aici,acum,asa.Sa-ti aduci aminte de mine,de clipele frumoase petrecute impreuna,de noptile de dragoste,de rasaritul de la mare,de coltul nostru de plaja,de noi doi si atat!Pur si simplu am existat cu bune si rele…si am fost fericiti.De azi nu mai exista “noi doi” exista doar Cristi si Ela separat,fiecare pe drumul lui!
-Ce tot aberezi acolo?Ce-ai baut?Ai fumat ceva???Ela nu te recunosc?Ce-I cu decizia asta tampita???
-Nu e o decizie tampita.Ti-am zis ca trebuie sa ai incredere in mine!Astazi plec si nu o sa ma mai vezi.Nu ma cauta e cel mai bine asa!Nu pot sa las in urma ceea ce a fost!Nu vreau sa te fac sa suferi!Nu pot sa am rabdare si alaturi de tine sa o iau de la capat!Pur si simplu mi-e frica de prea mult bine!Mi-e frica de lucrurile frumoase  traite cu tine!!!Mi-e frica de iubirea ta!!!!Mi-e mult prea bine…
Cristi o privea cu acelasi calm si aceasi blandete ca de fiecare data si zambind o trage de mana langa el,o ia in brate,ii saruta buzele carnoase si fragede,apoi ochii inlacrimati,apoi mainile albe,apoi parul aspru si rebel si-i spune incet la ureche:
-Sa nu-ti fie niciodata frica de fericire si de iubirea ce ti-o port!Sunt aici ca sa te fac sa zambesti sa te iubesc din ce in ce mai mult.Ai inteles???Si sterge-ti lacrimile astea ca esti prea frumoasa asa trista!!!!rade…
Rade si Ela…era prima oara cand se simtea in siguranta!Avea pentru prima oara dupa foarte mult timp curajul sa mearaga mai departe alaturi de un om pe care nu stia daca il iubea insa stia cu siguranta ca ii este necesar!Se simtea prostuta,ii era rusine de decizia luata,de scena facuta in multime si de el care radea strengar de inocenta ei.Era pentru prima oara cand a simtit ca poate sa o ia de la zero fara compromisuri…





Niciun comentariu: