sâmbătă, 8 decembrie 2012

Bomboane crocante cu fulgi de porumb

Ingrediente:
300 gr fulgi de porumb
200 gr zahar
6 linguri miere
240 gr unt
200 gr ciocolata cu lapte
1 lg extract de vanilie

Ca de obicei nu am respectat exact reteta...ma refer la cantitatile ingredientelor.
Reteta e foarte simpla si se face in 15 minute maxim. am topit intai zaharul cu putina apa si apoi am adaugat restul ingredientelor si le-am lasat sa fiarba pana totul a devenit omogen iar zaharul s-a topit.
Apoi compozitia ma turnat-o peste fulgii de porum si am amestecat bine ca sa se intrepatrunda.
Am lasat apoi compozitia sa se raceasca cat de cat si apoi am format cu mana bomboanele. Nu lasati foarte mult sa se raceasca ca apoi se intareste si nu se mai pot modela.
Nu-i asa ca-i simplu??? :)
Pofta buna!!!!!





















Niciun comentariu: