vineri, 16 ianuarie 2009

Imi doresc sa...shhhhhhh!!!!!:P

Lene la maxim...vreau un pat si atat...sa nu am deranjeze nimeni si nimic...sa dorm pana nu mai pot, pana am sa spun singura STOP! Acum ma opresc din vis si intru in realitate! Pana am sa imi doresc sa nu mai dorm am sa imi doresc in continuare sa dorm...si apoi mai vedem! Termenul "dorinta" se termina in momentul in care nu-ti mai doresti acel lucru...intre timp visam, suflam in lumanari, ne punem dorinte imposibile cand cade o stea, ne rugam cand ne aducem aminte pentru ca avem nevoie de ceva, gasim o geana pe obraz si o bagam repede in san, vedem cosari sau berze, gustam mancaruri pe care nu le-am mai mancat niciodata, totul pentru a ne pune dorinte...Traim pentru a gasi noi modalitati de dorinte...dar nu facem nimic in privinta asta...doar visam. Tu ce dorinta ti-ai pus??? Aah, mai bine nu spune ca nu se mai implineste...

Un comentariu:

Anonim spunea...

la mine s-au implinit toate pana acum, inca ma gandesc la una noua