duminică, 16 octombrie 2011





Azi am iesit cu Antonia la plimbare. Am fost pe malul unui lac,in mijlocul naturii!!Si ma gandeam de cat timp nu am mai facut asta in weekend. Sa stau pe o banca la soare si sa ma gandesc la nimic. La nimic important. Sa rad cu pofta de nazbatiile unui copil. Sa adie vantul pe fata noastra. Sa ma joc cu ea si sa nu mai conteze nimic. Poti sa te gandesti la atat de multe singur in linistea unei minunate dimineti de toamna si nimic din ceea ce ti-a trecut prin minte sa nu aiba vreo importanta. Pentru ca nimic nu e mai frumos decat sa privesti linistea unui lac si strigatele de bucurie ale unui copil! Mi-era dor de un weekend ca asta, nu de cele care le-am avut in ultimul timp. Asta chiar iti da pofta de viata! Sfarsit de saptamana linistit tuturor! Ma inclin! In poze :Lizuca mea cu Patrocle intr-o alta versiune ! :)




Niciun comentariu: