joi, 22 decembrie 2011

Monolog interior

Tu imi spui mie ce sa simt cand tu nu simti nimic de fapt. Imi spui ce sa fac , cum sa fac ,de ce sa fac…dar tu nu faci nimic din toate astea. Si daca tipi la mine ,ce? Haide !Indrazneste! Da-mi una! Crezi ca mi-e frica? Nimic din ce-ai sa spui sau ce-ai sa faci nu poate sa doara mai mult decat ultima data!!!!! Asa tranteste!!! Sparge! Rupe usa! Zbiara!!!Striga!!!Infigeti unghiile in perete! Loveste! Ce prost esti! N-ai sa rezolvi nimic! Vrei sa pari ceea ce nu esti! Si eu stiu ca nu esti asa! Atunci pentru cine vrei tu sa nu mai fii tu? Cat de imbecil esti! Cretinule! Uita-te la astia in jurul tau! Nu vezi ca nu le pasa ? Nu vezi ca nu dau doi bani pe atitudinea asta de dur? Recunoaste! Pentru cine faci toate astea? Pentru tine? Iti admiri singur in oglinda tatuajul? E de cacat! Aia cu care bei bere in weekend se pisa pe el! Si pe geaca ta de piele! Si pe glumele tale expirate! Si tu nu faci nimic ! Nu incerci decat sa impresionezi niste retardati inculti pe care ii numesti prieteni! Si eu? Cu mine cum ramane? Am sa incetez sa te mai iubesc in momentul cand am sa realizez ca nu mai imi doresc sa stiu daca te gandesti la mine. Am sa stiu ca nu te mai iubesc atunci cand nu o sa imi mai pese ce faci … atunci o sa fie momentul in care nu o sa-mi mai doresc sa-ti demonstrez ca sunt peste tine.






Niciun comentariu: