joi, 24 noiembrie 2011

Posibilitati...

Noptile mele...
'in general'

Mi-am prins parul. Mi-am aruncat ceva pe mine si am iesit in graba pe usa din spate. Am alergat sa prind ultimul tren. Drumul spre casa era pustiu. Am inceput sa fug. Inima mi s-a oprit in fata usii. Am cautat cheia si am deschis. Nu am aprins lumina. Scarile trosneaua sub pasul meu. Aici nu e casa mea. Dar era atat de cald . Am aruncat hainele pe podea. Am facut un dus fierbinte si m-am intins pe pat. Nu puteam sa ma misc. Mi-am verificat mesajele. Nimic. Am tras patura peste cap si am inchis ochii.
Stii cum e atunci cand visezi pe cineva si stii cine este dar arata cu totul altfel decat in realitate? Sau nu cunosti in totalitate persoana pe care o visezi si totusi mintea ta ii atribuie anumite calitati, ca de exemplu vocea, sau anumite gesturi. Iar apoi te intorci in realitate si este exact la fel.
Si paranoia te se amplifica in acel moment. Si te crezi " ‘para’lela si echidistanta " cu lumea asta. Si te intrebi :”Sunt nebuna?”. Si apoi tot tu iti raspunzi cu argumente ‘ca nu domne’ ca nu e chiar asa…ca daca era asa…bla bla bla…” si incepi sa porti o discutie cu tine plina de argumente si contra argumente. Si nu mai stii cine are dreptate. Dar stai, ca tu te certai cu tine! Deci tu ai dreptate.
Si apoi incepi sa calculezi probabilitatea . Si nu mai iti amintesti formula probabilitatii conditionate. Si te ridici din pat. Deschizi calculatorul si incepi sa cauti. Si gasesti un curs de statistica pe google. Si incepi sa-l citesti. Si te prinde. Si parca-s multe chestii interesante pe care nu le mai stii sau nu le-ai stiut vreodata.( http://web.info.uvt.ro/~balint/files/probabilitati.pdf nu glumesc) . Si te fascineaza. Si uiti de unde ai plecat. Si parca nici nu mai este atat de important. Si te uiti la ceas. ‘Da!Sunt nebuna!’ concluzionezi si incerci sa profiti de cele 3 ore de somn care ti-au ramas din noaptea respectiva.

...Si asta era ca atunci cand erai mica si nu-ti iesea rezolvarea la una din problemele din tema , si nu puteai sa dormi. Sau adormeai cu greu si apoi te trezeai in miezul noptii, aprindeai lumina, scoteai usor caietul din ghiozdan iar mana ta nu se mai oprea din scris decat dupa aceste litere : QED ...

"Da!E clar! Sunt nebuna!"





3 comentarii:

Giullie spunea...

quod erat demonstrandum... superb Criss.. Nu esti nebuna... esti doar... realista!!!

Anonim spunea...

fac noastra e de vina :)

Giullie spunea...

cam ai dreptate...:))