sâmbătă, 13 octombrie 2012

Ce faci?How are you?Qu'est que tu fais?Come stai?Wie geht's dir?Como estas?

Am vrut sa scriu in fiecare zi…m-am gandit in fiecare zi la chestia asta...si ca de obicei am amanat. Si uite ca a trecut aproape un an de cand nu am mai povestit nimic. Nu mai stiu nimic de mine. Cand recitesc posturile vechi de aici,ma regasesc eu pe mine cea din trecut. Si stiu exact cand si de ce am scris posturile respecticve. Acum citesc si nu mai stiu nimic de mine. Nu mai stiu nimic de sentimetele mele din aceasta perioada….oare ce-am facut ieri?Oare ce-am simtit luna trecuta? Oare ce oameni am intalnit in ultimul timp? M-au marcat cumva? Am rams cu ceva din toate zilele astea. Imi pare rau ca nu am scris…acum nu mai pot…sentimentele sunt vagi…si eu nu ma mai cunosc atat de bine… Imi pare rau ca nu mai stiu nimic de mine,ca anul asta nu am pastrat legatura. E ca si cand nu am mai schimbat emailuri cu prietenele mele o perioada lunga de timp si nu mai stiu nimic de ele. Ce fac? Unde sunt? Le este bine, sau nu? E important sa stii toate astea despre cei dragi,nu? Si eu azi sunt trista ca nu mai stiu nimic nici macar de mine... Dar stii niciodata nu e prea tarziu sa intrebi...ce faci? Cum iti merge? Ti-e bine? Ce-ai mai facut in ultimul timp? Let's catch up!

Niciun comentariu: