vineri, 23 ianuarie 2009

Despre subiecte la TN si obsesii firesti:D

Si cand spuneam ca sexul e mai presus de orice nu am mintit cu nimic. Si cand am afirmat ca pentru multi e cel mai important iar e intru totul adevarat. Astazi vad statusul unui coleg : "Dau subiecte rezolvate la TN(teoria numerelor") contra..." si bineinteles ca dau sa aflu ce vrea in schimb. Postez fara acordului lui portiuni din conversatie pentru ca a iesit de pe net si nu am cum sa-l consult.
Crisµ: contra ce?
Crisµ:
PAVEL TUREA: s
PAVEL TUREA: 3
PAVEL TUREA: x
PAVEL TUREA: 3=e
Crisµ: :))
Crisµ: nu ma prinsesem
PAVEL TUREA: o parte
Crisµ: si partea cealalta
Crisµ: ?
Crisµ: :))
Crisµ: dupa sex
Crisµ: ??
You have received 11 files from PAVEL TUREA.

Reveal Files (Alt+Shift+O)

PAVEL TUREA: facem noi schimbul intr-o zi
PAVEL TUREA:
Crisµ: restul nu le ai?
Crisµ: sa ma apuc sa le fac?
PAVEL TUREA: le fac eu mai pe seara
PAVEL TUREA: ramane asa
PAVEL TUREA: normal il facem
PAVEL TUREA: )
Crisµ: hai ma zii
PAVEL TUREA: ce?
Crisµ: restul?
PAVEL TUREA: trebuie sa le scanez
PAVEL TUREA: mai pe seara
Deci am obtinut totul cinstit fara alte prestari de servicii. Am inteles ca a gasit si o persoana binevoitoare dar nu imi permit sa postez si conversatia aceea. Si va mirati de ce ne place la facultate!:D

Niciun comentariu: