duminică, 10 aprilie 2011

Sfarsit de saptamana(de ieri)

Dupa ce se termina azi, incepe maine! Si maine se termina repede! Maine am sa dorm toata ziua pentru ca e ultima zi din saptamana asta! Daca lucrurile importante din viata s-ar masura in perechile de pantofi pe care le achizitionez saptamanal atunci as putea afirma ca am realizat ceva...insa cum viata e mult mai complicata decat atat daca trag linie si adun...imi da cu minus!
Citesc 'Procesul' de Kafka a 2a oara si simt ca-s la fel de prinsa intr-o chestie pe care nu o inteleg, la fel ca si domnul K.
Mi-e dor sa recitesc 'La Medeleni' si iubirile lui Green...dar parca nu ma mai regasesc in niciuna din cartile astea prafuite! Si nu stiu unde mi-e locul si ce ar trebui sa fac? Unde sa incep si unde sa termin? Care sunt scopurile? Care sunt satisfactiile si care sunt deceptiile? Cine m-a dezamagit si in ce moment?
De ce conteaza pentru mine atat de mult ceea ce simt pentru cei din jur. Imi doresc sa fiu egoista, sa ma gandesc la mine! Astfel as accepta mai usor dezamagirile provocate de mine insami!
Daca saptamana asta se termina si incepe primavara, nu ar trebui sa simt ca incepe o noua perioada in care eu am alte obiective, doresc altceva de la mine si de la viata pe care o traiesc?
Sunt nehotarata! Cred ca sunt cea mai nehotarata persoana pe care o cunosc! Dar daca si tu esti la fel de nehotarat, n-ai vrea ca nehotararile noastre sa se termine saptamana asta si se intalneasca ...sa se hotarasca cat de nehotarate sa fie....dar in aceeasi directie?????









2 comentarii:

Anonim spunea...

De ce sa ma obosesc sa-mi scriu gandurile pe ici pe colo cand pot sa aleg varianta mai simpla, le iau pe ale tale si-mi fac jurnal.

www.1h3art42.blogspot.com spunea...

De ce?Avem activitati comune? Simtim la fel?