luni, 8 septembrie 2008

EA

Ea e cea mai frumoasa...nu...nu e frumoasa e doar speciala..are ochi mari si verzi,parul la fel de schimbator ca si ochii. Nu am inteles-o niciodata dar stiu ca ea a fost acolo mereu...ce blonda proasta(imi ziceam uneori) si nici macar nu era blonda pe atunci. Era doar o copila cu ras fasnet,cu dinti strambi si parul ravasit. Apoi era o adolescenta cretina care plangea din orice...era o rasfatata insuportabila careia trebuia sa ii satisfaci capriciile...de fapt era doar indragostita. Ea credea in noi, in mersul nostru pe strada, in toate intamplarile nostre hazlii...ea credea in mine. O iubeam...o iubesc si acum...ea e pretioasa, e atat de pretioasa incat nu stii cum sa-i vorbesti. Ea intelegea glumele mele, ea imi dadea pofta de viata si curaj...ea era acolo si ma intelegea atunci cand plangeam...si nu e decat o copila blonda...asta a fost mereu. Ea e pustoaica aia din "La Medeleni", cand eram mai mici o asemuiam cu "Lolita"...acum imi dau seama ca e prea inocenta. M-am gandit mai bine ea chiar e frumoasa si nu exagerez...e cocheta, sta relaxata la volan si ma duce nu stiu unde...ma uit la ea cu coada ochiului si incerc sa nu o deranjez. Imi place sa o privesc atunci cand conduce... imi place sa ii simt mirosul dulce al pielii si sa ii vad varful nasului cum se intinde peste volan atunci cand e atenta...imi place cand imi vorbeste si eu stau cuminte in dreapta si-i zambesc...Ce frumoasa e cand conduce...sa o facem mai des ma gandeam eu...asa ca fetele. Ea asculta Gwen Stefani "Don't speak"...e melodia noastra...fumeaza atunci cand se prosteste...o bat...mint...ma prostesc si eu cu ea. Ea intelege ochii mei...ea imi intelege zambetul si se imbraca frumos ca sa ma faca sa zambesc...ea e departe uneori si mi-e tare dor de ea...suna telefonul...stiam ca o sa se gandeasca la mine...vrea la shopping. Si azi?...bineee...nu ca nu mi-ar placea. Ea citeste cartile mele...e un fel de joc ... e jocul nostru...cap ou pas cap?...ea e profunda si serioasa...ea sunt eu atunci cand eu nu mai sunt..si rad...rad isteric ...ea e ea si e atat de faina incat nu stiu sa o descriu...

Niciun comentariu: