duminică, 21 septembrie 2008

Noapte alba...Sunete si lumini...

Am ramas profund impresionata dupa ce am vazut aseara pe strazile din Bucuresti. Nu ma asteptam ca evenimentul cu pricina sa aduca pe strazi atat de multa lume. Nu credeam nici intr-o mie de ani ca oamenii capitalei noastre mai stiu sa sarbatoreasca, mai au un pic de simt civic sau cel putin asta vreau sa cred. Chestiile "moka" oricum prind la "romanasii" nostri indiferent de calitate si cantitate insa aseara parca a fost un putin altfel atmosfera. Mai mult bun gust, un pic de dichis si daca intrai pe stradutele centrului istoric chiar puteai sa simti atmosfera Bucurestiului de altadata.
Nu neg ca intotdeuna conteaza si compania inafara de atmosfera. Si nu pot sa nu spun ca am avut parte aseara de un cavaler minunat si alaturi de care am petrecut o noapte careia nu pot sa-i atribui repere spatio-temporale doar savoare si mirosul apasator a unor vremuri de mult apuse. Aseara am visat totul in costume de epoca...Si mana lui se intindea usor imi prindea mana si ma conducea spre valsul vremurilor noastre...

Niciun comentariu: