marți, 9 septembrie 2008

Stare de sesiune...

De fapt stare de restante...'Chefless' din varful degetelor de la picioare pana in maduva oaselor...si ce fac? Nu fac nimic...ma resemnez...sunt impacata...e ok...trece...Si acum ma intreb de unde atata nepasare pe capul meu. Nu-mi gasesc locul, simt cum toata energia mea se invarte in jurul unui singur lucru, de fapt in jurul unei singure fiinte si imi transpira mainile de emotie numai cand ma gandesc ca exista...si iar ma simt ca o cretina in mijlocul intersectiei care se uita stramb dupa tipul ala 'sweet' care i-a facut cu ochiul si careia nu-i mai pasa ca e claxonata si injurata...nu mai vede si nu mai aude. E in lumea ei si priveste cu un zambet tamp pasii necunoscutului ignorand total ambuscada creata...Pana la urma ce mai conteaza toata lumea asta din jur daca ea a fost fericit pret de un zambet...hmmm...si ce mai zambet:) Asa sunt eu acum...nu-mi pasa de absolut nimic...ma gandesc la cai verzi pe pereti...la portocale mov pe tavan...la baiatul cu zambet larg din intersectie de la Eminescu:D si e o preocupare atat de motivanta incat continui sa o fac fara regrete...zambesc...scriu fara sa ma concentrez...ma gandesc departe...maine dimineata am examen...asa si?...oricum nu stiu nimic...bine ca nu tipa nimeni...oricum nu mai conteaza...nu stiu ce-au patit ai mei...de ce nu tipa nimeni??...au innebunit cu totii...plictisitor...nici macar sesiunea de restante nu mai e "fun":)...
Dar ce mai conteaza restul cand azi chiar am primit zambetul mult asteptat?...Nu toata lumea are norocul ca baiatul sa se opreasca, sa zambeasca lung, sa te ia de mana si sa mearga mai departe alaturi de tine...a fost zambet la prima vedere:) si inca ceva...ceva mai mult...

Niciun comentariu: