duminică, 7 septembrie 2008

Blogul meu nu-l citeste nimeni...

Blogul meu nu-l citeste nimeni...Nici macar nu vreau sa-l citeasca cineva...N-am chef sa ma ocup de el,nici nu vreau,nici nu am timp. Scriu pentru mine...daca intamplator o sa-l citeasca cineva? Ma gandeam la asta...las totul la voia intamplarii...oricum sunt in somaj. Nu am mai avut inspiratie de foarte mult timp...incep sa ma indragostesc si ma apuca un chef nebun de scris in unele seri...sper sa ma tina mai mult...dar sa scap de restante, sa-mi iau carnetul, sa imi vad iubitul cat mai des...sa vin acasa, sa imi iau laptopul in pat si sa scriu fara sa ma bata nimeni la cap...mai am mult pana sa ajung la level-ul asa:D... momentan lenevesc...si iar certuri si iar restrictii si iar morala si iar copilaria mea care recidiveaza de fiecare data cand e vorba de invatat...si cateodata imi dau seama ca vreau multi copii in jurul meu care sa ma prinda in jocul lor si sa ma faca sa plutesc...Atunci as fi cu adevarat fericita...

Niciun comentariu: