marți, 16 septembrie 2008

Iubit versiunea 2.1

Mi-am dat un refresh…sunt aceeasi…nu mai merge ca data trecuta…niciun upgrade in ultimul timp…the same me…Pardon…Am uitat de EL…dar EL este componenta conexa:P

De o luna mi l-am achizitionat...e de ultima generatie si ma face sa ma simt minunat. Mi se potriveste perfect...versiunea anterioara de iubit ma cam plictisea si nici nu mai facea fata standardelor mele...Deh, U.E. ,treburi, socoteli..Era nevoie de versiunea 2.1 si inca un gadget bonus:D Deci fetelor ...clar e de bine...ideea e sa gasiti componenta potrivita pentru tipul vostru de intarare, in rest merge de la sine, dupa ce se face conexiunea:D




2 comentarii:

Anonim spunea...

=)) iubitul e componenta conexa, ha? vezi sa nu citeasca si el ce-ai zis, ca cine stie ce mai intelege :P

Anonim spunea...

ca baiat pot afirma ca nu prea conteaza daca afla....eu unul as fi cel putin flatat